What's up?

15:27



Herkese merhabalar.
Aslında bugün size çok güzel bir post yapacaktım.
Yani şimdi de çok güzel bir post yapacağım yanlış anlaşmalar olmasın.Dur çıkma valla güzel olucak toparlıyorum bi saniye.:P

Aslında bugünkü gönderim daha çok bir yemek tarifi üzerine olacaktı,çok tatlı bir tarifti ama bugün yaklaşık 4 saat havuzda kalıp,eve dönünce pert olduğum için malesef yapmaya halim kalmadı.

Onu yarın yapıcam ama söz.

Hello everyone.
Actually,i'm gonna prepare you an amazing post.
So my this post is amazing too,don't missunderstanding. No just wait,don't close blog,i'm gonna fix it,just one second. :P

Actually,today's post will be about an amazing food recipe,but today i spent my 3-4 hours in the pool and you guess how i am now (die of exhaustion).

But i will do it tomorrow,i promise,keep on waiting. 



Madem tarif veremedim,mutfağın bir kısmını göstereyim de ayıp olmasın (ŞAKA TAMAM )

Seeing that,i didnt' give you a recipe,so i need to show you part of our kitchen ( OK,JUST BAD JOKE )  


Sınavlarımın olduğu haftalarda,ben eve gidemeyince,evdekiler bana gelmişti,böyle de güzel bir kahvaltı yapmıştık bi'yerde. Çok orijinal değil mi? 

 Takipte kalın. Lütfen darılırım , yarın zaten mutlaka ziyaret edin çok güzel bir şey yapıcam.

Görüşmek üzere :) 

Keep following this blog. And also tomorrow come here,i have a suprise,i will waiting :)

See ya !

You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images