Oatmealing&other things

06:04



HEY !




Merhaba.
 
Bugün evde biraz eğlendim. Sıkılıyoruz malum. 
 
Sakın canınız sıkıldı diye eski sevgiliye mesaj atmak,fotoğrafını beğenmek gibi "hayatıma şu an bir renk katıyorum" hissini tetikleyen bir eylemde bulunmayalım,böyle giyinip resim çekelim onun yerine. (Denemiş biri olarak konuşuyorum,aman diyorum.)


Hello everyone!

I just had fun today at home. You know we r boring these days.

You shouldn't text a msg or like a picture of your ex,with the "i need to add color to my life" thoughts. Please just get dressed,put your make up on and take a picture like as shown.

(I'm telling you this with my experiences these days.)






Şimdi bu fotoğraflar böyle duvar dibi,kapı önü ama bunların deniz kenarı versiyonları da gelicek inşallah en kısa zamanda. Takipte olalım. 
Keep touchin !

Elbise/Dress : Pazardan diye hatırlıyorum:) 
Gömlek/Shirt : Bershka







Evet,size bir önceki postta bahsettiğim güzel tarife gelirsek. 
Aslında bu biraz güzel olduğu kadar sağlıklı bir tarif.

Evet bu bir yulaf ezmesini nasıl lezzetli hale getirip boğazımdan geçirebilirim çabası sonucu ortaya çıkmış bir tarif. 

Nasıl yapıldığına gelelim: 

Here is the recipe that i told you my last post.
It's an oatmeal's recipe. ( It's a recipe of how could i eat this )

Here it is :


Tabağımıza alacağımız kadar yulaf ezmesini,kaynamış suyun içine atıyoruz.

Take a cup of oatmeal and put it on boiling water.



Yumuşamaları için 2-3 dakika yeterli. Daha sonra bu yulafları kaseye alıyoruz.

2-3 min. can be enough. After that, put it on a bowl.


                                         Üzerine biraz süt ilave ediyoruz.

                                                    And add a milk.






VE sıra tatlandırmaya geldi. Ben üzerine 1 dilim kavun,
                                                                 küçük bir armut,
                                                                 1 tatlı kaşığı bal,
                                                                 Biraz tarçın
                                                                 Ceviz ve fındık       ilave ettim :)


And I add the  1 slice of melon
                       1 small pear
                       1 spoon of honey
                       A pinch of cinnamon
                       Some nuts               for the pretty-up :)
                   




Ve sonuç.

Ben açıkçası yulaf ezmesini sevmiyorum. Ama gerçekten çok sağlıklı olduğunu biliyorum mesela:

-1 kasesi 130 kalori !
 -Düşük kalorili ve tok tutuyor.
-Glutensiz.
-Kan şekerini düzenliyor.
-Kötü kolesterolü önlüyor.
-Adet sancılarını hafifletiyor.
-Mide hastalıklarını önlüyor.

O zaman biz de yemenin yollarını buluyoruz. Ama bir tavsiye,bu tarifte sütle yaptık ama ben yoğurtla olanını daha çok sevmiştim. 

Afiyet olsun ! :)
  
Bon appetit !








You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images