Long time ago.

04:25

                                     
                          Central Park manzaralı odamdan herkese merhaba! demeyi çok isterdim ama malesef şimdilik böyle bir şey yok. Nasılsınız? Ben de idare ediyorum işte. İyiyim ya bişeyim yok sıkıldım biraz sadece.Kendimi New York'ta zannetmiyorum yani  :P



Aylardır bir şey yapmamamın bir sebebi olmalı. İçimden gelmedi diyelim. Bu süre zarfında bol bol yediğimi de zaten anlayacaksın. Yiyip yiyip kilo almayan biriyim üzerinize afiyet .( ŞİZOFRENİ BELİRTİSİ )


Bu arada yerken (!) şuursuzca yemedik tabii ki,güzel mekanlar da keşfettim Ankara'da. Her zaman gitmeye fırsatım olmuyor ama gidiceksem nerelere gideceğimi biliyorum.


                                     Eve gittim bu arada. Aile özlemi giderdim.


VE yine tatlı yedik.Ama şuna bi bakar mısın. Bak bi. Yani bunu yemezsek ayıp. Böyle bir şey olamaz ya. Olamaz.


Ankara'da küçük bir İtalya keşfettim bir de. Mekanın sipariş servisini Vespayla yapması da ayrı bir mutluluk kaynağıydı. ( Vespa şarap rengiydi. İnanılmazdı .)


Umarım daha sık görüşürüz.Ben elimden geleni yapacağım. Sınav haftam ama olsun. Yazıcam arkadaş. Şimdi onlar düşünsün.

                                       
                                   
                           Ayakkabı /Shoes : Nine west
                           Hırka/Cardigan : İpekyol
                           Desenli pantolon / Patterned Pant : H&M

You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images