Sweet (!) Home

06:13




EVET.Burdayım.
Geçen zaman içinde 5464 tane sınava girerek mahvolmuş,evine olaylı bir şekilde dönmüş,yaz için deli gibi planladığı hiçbir şeyi yapamamış,evde Aşk-ı Memnu izlemekten (haksızlık etmiyim bazen de yemek programları izliyorum bak) öteye gidememiş, 21 yaşında hala neden böyle olduğuna anlam veremeyip depresyona girmiş biri olarak burdayım.

Evet arkadaşlarımın hepsi yurt dışında,o da olmazsa çeşme bodrum antalyalarda fink atıyor olabilir. (Bu da bana.. neyse) Ama eğer sen de hala evindeysen ÜZÜLME! Ben de henüz yaza dair bir şey yapmadım,yalnız değiliz.

YEAH. I'm here.
The time we've passed,i just passed my 5464 exams,i have come back to my home with a lot of actions,i didn't 
implement my whole plans about summer,i have watchin Turkish series all my day (sometimes baking programmes) and depressed.





Aslında sana "Bugün Ne Giydim?/What I Wore Today?" konseptli,objektife değil yere bakarak ya da yürürmüşü gibi adım ataraktan 27 açıdan, fotoğraftan anlayan kaslı sevgilim tarafından çekilmiş profesyonel fotoğraflarımı göstermeyi çok isterdim ama,şimdi o tatilde işleri var meşgul,okuyo,projesi varmış,interneti yokmuş,uçaktaymış,safariye gitmiş,detoks kampında.Öyle yani.

Here is my fast "What i wore" picture.I think i'm gonna do it better.




Bu da aynı şekilde tarafımdan çekilmiş,kısmi ne giydim fotoğrafı. Ya takılmayalım böyle şeylere sonuçta bir emek var ortada,yani o kadar sınavın içinde anca bunu çekebilmişim,e arkadaşlarım da benden inek olduğu için "hadi beni çek" diyememişim - ki sınav haftalarında giydiklerimi görmeyi ister misin,pek sanmıyorum.




İşte bu da,bir eczacılık öğrencisinin final haftası manzarası,çalışma odasında yaşamanın fotoğrafı ise altta :

And this is a view of a pharmaceutical student's,and living in studying room is below :
Tahammül sınırlarımı zorluyorum şu an ben bakamıycam hemen geçelim burayı.

I don't want to look much this pic ,i cannot handle this.



Şimdi biraz eve döndüğüm günden bahsetmek istiyorum.
Pazar günü sınavlarım bitmişti.Pazartesiydi dönüş biletim. Öğleden sonra 4 te. "Kesin yetişirim ya ne var kıyafetleri kutuya koyucam artanları bavula heheh" diye kendi çapımda planlamıştım hatta "gerekirse gece uyumam yetişir yani" bile demiştim.o yüzden sınavdan çıkar çıkmaz kendimi dışarı attım ve dünyaya dönmemin ancak alışverişle gerçekleşebileceğini düşündüm. 4 saat Armada'da gezdikten sonra 10 gibi 7.cadde'de waffle yemeye gittikten sonra,yurda döndüğümde saat 23.30 idi.

Ve eşyalarımı toplamamıştım.

Biraz internete bakayım,sınavdan yeni çıktım,
Aa telefona şarkı atayım,
Aa şu bloga bakıcaktım sınavlar bitince,..

Saat  01.00
Eşyalarımı toplamaya başladım. Saat 4 olmuştu ve az çok halletmiştim,uyudum sabah 8.30 da tekrar devam ederim diye.
Neyse kalktım duş falan,son ıvır zıvırları toplama,odayı toparlama vs derken
saat 12 oldu.
Kolilerimi almak için saat 14 te kargo gelicekti ve benim 4 koli indirmem gerekiyordu 5 kat! Elimle ! Asansörsüz! 
Burdan yeri gelmişken Hacettepe Üniversitesine sesleniyorum.
ARKADAŞIM ŞU YURDA BİR ASANSÖR YAPAMADINIZ MI?
5 KAT KOLİ TAŞIMAK NEDİR?
Zaten kolileri indirmem 1 saat sürdü,depoya eşyaları indirip düzenlemek,yurttan çıkış yapmak,nevresim teslimi,anahtar teslimi,(tabi bu arada cüzdanımı kaybettim,ceketimi bi yerde unuttum)
kargoları 2 de verdim.
Bu sefer bavulları indirme çabası.
Allah'ım düşündükçe adrenalin salgıladım yemin ederim .

Saat 14.30 du, ben hala yurttaydım.Esenboğa Havalimanı ile Hacettepe arası 1buçuk saatlik yol.
Bir yandan babam arıyor: 
" Gelmiycem ben yaaağğ yetişemiyoruuaaam aaa" diye ağlıyorum.
Adam tekrar arıyor naptın diye: 
"Aramasana beni sürekli yaaağğ yetişemiyoruuam"




Yurttan çıktığımda saat 15.00 ti.
Artık napalım derken,taksiyle gidicez mecbur dedim.
Atladım taksiye.
Taksici abi 20 dk da havalanında olucağımızı söyleyince: 
"NEEEE NASI 20 YAA?! BEN NİYE BİR BUÇUK SAATTE GİDİYORUM?! "
diye çığlık attım tabii ki.
Ama gerçekten 20 dk sürdü.

Bilet satışa gittiğimde de sağolsun THY'nin şirin (!) memurlarından nasibimizi aldık. Bu kabin memurlarına sadece süslenmeyi ve pahalı parfüm sıkmayı öğretiyorlar bence.



Bu hengameyle eve varınca tabi insan evden çok bir şey bekliyor ama olmuyor o işte. Yine sıkılıyorsun dostum.


Bir de sıkılınca kendimi pasta yapmaya adamıştım,biscotti yapmıştım mesela. 
Ama evdekilerin "Ya bu niye sert böyle?","2.kez fırınlanacağından emin misin?" , " Aslında güzel ama biraz bize göre değil " yorumlarından sonra bu işi ustalarına bırakıp sahalardan bir süreliğine çekildim (2-3 gün falan) .

My homemade biscotti. Yes i did it. 
I think it was really delicious,but my family thought that is so hard to eat .They though i did mistake when doing the recipe. BUT I KNOW BISCOTTI IS THIS.
When they don't like my biscotti,i stop this bakery game and left the area for chefs ( just for 2-3 days ).


Hayatımda değişiklik yapma çabalarına girdim bi,saçma bir yerden girdim buna ama ,bir pannacotta yemeyle başladım. Sonra nasıl bir hata yaptığımı anladım, pannacottasız monoton hayatıma geri döndüm,huzura erdim.

I started to change my life and try to pannacotta,this is not the true way for change. And i realize that i did mistake, i left the pannacotta there and go back to my monotone life.




Eski ama bu,arkadaşlarıma hazırladığım kahvaltı,yok yok ışık var ya olucak bence.

This is old picture,i prepared it for my best friends,i think i got talent, what do you think?



Bu blogu gerçekten seviyorum. Yani bundan sonra bunu kanıtlıyacağım. Ama nolur sen okumaya devam et. Eğleniyoruz işte. Daha güzel olucak bak ciddiyim.  Gir bak arada işte sanki çok mu meşgulsün? 
İstersen ben sana yazınca haber de veririm yani canını sıkma. 


Hadi mutlu haftalar.


I really love this blogging thing. I guess i'm gonna prove it after that time. BUT please you DON'T stop to follow my blog. We're gonna have fun. I promise it will be better. I think you are not busy at all,am i wrong? If you want i can tell you when i blogged,i can send a msg may be :P

Have a nice week. 


You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images