Interesting

08:46


Aslında böyle planlamamıştım.Aslında ben cidden güzel şeyler planlamıştım,hala da planlıyorum. Ama hayat hiç öyle planlamamış demekki.


Aile gerçekten çok önemli,tahmin edemeyeceğin kadar;ama bazen bazı şeyler can sıkıcı oluyor,ben tahammül edemiyorum. Kafamda bu kadar şey varken,kendimi başka şeylere odaklamaya bu kadar heveslenmişken her şeyin alt üst olması diye bir şey var. Ve bunun da ne kadar sinir bozucu olduğunu tahmin edemezsin.

Gerçekten mutlu olmak istiyorum ama etrafımda bu ara cidden çok tuhaf şeyler oluyor.



  • Eğlenebildiğim bir arkadaş ortamı hala edinebilmiş değilim. ( aynı eğlence anlayışına sahip olduğum aslında)
  • Ama birlikte zaman geçirmekten GERÇEKTEN hoşlanmadığım insanlar (aslında 1 tanesi cidden abartmaya başladı) bana mıknatıs gibi yapıştı.
  • Evet yıllarca isteyerek çatlayarak geldiğim okulumdan mutlu değilim,meslek hiç ilgimi çekmiyor, kazanacağım para umrumda değil.
  • Yaz için çok güzel planlar yapmıştım ama tahmin et n'oldu : Boom! Aile engeline takıldım (yanlış anlaşılmasın TABİİ Kİ onlar da kendi çaplarında haklı hani tek başına oralarda olmak zor ama Cesaret edemezsem HİÇBİR ŞEY yapamam bunu öğrenmeleri gerek.Ve etrafımda bunu yapan insanları görmüşken çıldırmamam mümkün değil) 
  • Eve kadar "1 ay çalışmazsam unuturum olmaz öyle" düşüncesiyle taşıdığım kemanı 1 KEZ bile elime almadım,hatta giderken yanımda götürmeyi düşünmüyorum.
  • Elimi neye atsam ucundan güzel bir şey çıkmıyor,yani bazen bekliyorum hadi şunu deneyelim bu sefer hayal de kurmuyorum bakalım nolcak bi anda hayat bana ne gösterecek diye totem bile yapıyorum ama sonuç beni şaşırtmıyor.
  • Yemek yapmayı toplamda 5-6 kez denediğim halde kendimi aşçı gibi hissediyorum.
  • Üniversiteye geldiğim zaman olmasını beklediğim şeylerin 1 tanesi bile olmadı,1 şeyde bile "işte benim okulum,üniversitem,bölümüm,kampüsüm helal be!" demedim,hatta düşüncesi aklımın ucundan bile geçmedi.
  • Sınava hazırlandığım günden beri istediğim,üniversiteye gelmemin en büyük amaçlarından biri olan erasmus sınavına başvurmadım.
  • Etrafımdaki insanların hiçbirine sevgi besleyemiyorum,yani hepsi olmasalar da olurlarmış.
  • Bir şeyi ÇOK istediğim halde sırf ailem mırın kırın yaptı,"biz razı değiliz napıyosan yap" a getirdi diye ısrar edip yapamıyorum,çünkü onu yaparsam başıma bir iş geleceğinden adım gibi eminim.
  • Yaşadığım şeylerle uzaktan yakından alakasız hayallerim var.




Benim bu ara cidden yüzüm gülmüyor,sebebini de merak edenler işte bir kısmı bunlar,geri kalanı da bana özel. 

Umarım bu en depresif post olur (en kötü günümüz böyle olsun gibi) . 

Mutlu haftalar.





Actually i didn't planned like this,i had planned really nice things. But,life didn't so.

Family is really important, can not imagine how, but sometimes things are annoying, I can not stand. While there is a lot of thingon my mind,while I'm trying to focus on other things eagerly, so there is such thing as "everything is upside down". And you also can not imagine how frustrating it is.

I really want to be happy, but really very strange things going on around me in this search.

  • I couldn't have a friends for having REALLY fun. ( Actually;we don't have the same sense of fun.)
  • But there is a lot of people which i don't like spending time with them (in fact, one of them seriously began to exaggerate) -stuck to me like a magnet.
  • Yeah, I'm not happy with my school years I came to cracking willingly, I'm not interested my profession, earn money, I do not care.
  • I made very nice plans for the summer , but guess what happened: Boom! Family disabilities fucked (Do not get me wrong,of course they also right in their own;it's hard to be out there alone.BUT if I don't dare to do anything,they must learn this. it is not possible to go nuts to look my firends who did it.)
  • I carried my violin to home in airplane,it was really hard you know.But i didnt play even ONCE.And i don't think to take it back. (!)
  • There is not a good thing on the somethings which i tried.Sometimes i'm waiting "let's try this,i'm not gonna imagine anything,let's wait what i gonna happen,what life show me,yes i'm doing totem.But result doen't suprise me.
  • I've tried to cook 5-6 times total,but i feel like "cook".
  • One of them didn't happen which i thought "it must gonna be in college". I never thought "this is my college,my campus,my department,my school,yeah man!",even i never try to think like this.
  • I didn't apply the erasmus exam,which was the biggest dream of me,biggest aim of coming to college.
  • I don't like the people around me,i think i dont need them.
  • Although i want something SO BADLY,just because of my parents don't want and saying "do what you want but we don't agree of this!" ,i couldn' insist about this.Because i'm sure that,if i do this,a lot of bad things waiting for me.
  • I have a dreams which is irrevelant of my lifestyle.



I'm not happy these days,if you wonder its reason,here it is,some of them is special of me.

I hope that is the most pessimistic post on this blog.

Have a nice week.
           

You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images