Come join us.

08:44



Nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
Bu hepimizin kanayan yarası.

Evet yaz geliyor.
Evet basenlerimiz var.
Biraz da göbeğimiz.

Ve okul yada işler çok yoğun hiçbir şeye fırsatımız olmuyor.

Peki ne yapalım ha ne yapalım?

Bizim suçumuz ne?
Aynaya bakınca kendimizi beğenemeyecek miyiz 1 güncük?

Ben kendi adıma biraz bir şeyler paylaşacağım.


I don't know how can i start.
This hurts all of us.

Yes,summer is upcoming.
And yes, we've got fat on to our buttocks.
And a little on belly.

And we're soooo busy to do something for this because of school or job.
SO.

What can we do ha?

What is our guilt?
Can't we like our appearance on the mirror for a day?

I'm gonna share something about myself:


Bir önceki gün yediklerim gerçekten vicdanımı sızlatıyorsa,ertesi güne böyle başlıyorum,bazen yanında yulaf ezmesi de oluyor ama o kuş yeminden bozma şeye pek tahammül edemiyorum.

If i'm about to get crazy from what i ate last night,i start a day with eating this;sometimes plus oatmeal with them but i can't stand this bird seed something usually.



Yapabildiğim kadar her yere yürümeyi tercih ediyorum. Mesela Ankara'da oturanlar için;kurtuluş taraflarındaysanız tunalıya,kızılaya cebeciye yürüyebilirsiniz. Zaten yolun sonunda Tunalı varsa ben ümitköyden bile yürürüm,orası ayrı.

I'm trying to walk everywhere as i could. This is the most important thing.Please don't use taxi,subway to not far destinations.

 Haftada 1-2 gün tenise gidiyorum.Çok yeni bir şey gerçi benim için ama olsun.
Böyle şuursuz hareketlerim olmuyor tabii ki (!)

Eee bunlar iyi güzel hoş da;

Arada da bazen öyle şeyler oluyor ki.



I'm going to tennis 1-2 a week.This a newly thing to me but it' OK.
Of course i'm not doing senseless actions like this (!)


Yes,these are OK,
but sometimes..



Canım annem doğum günümde bana milyonlarca hediyenin yanında bir de birsürü çikolata göndermiş.Bunun dışında bir de kocaman bir paket vardı kahvaltıda yedim onu resmen.

İşte ağlamak istiyorum bunları yaptıktan sonra.
Ben ki nelere katlanarak 7-8 kilo verebilmiş insan.
Ben ki iradesi dillere destan olmuş bir vatandaş.
Ama bazen kızların bazı dönemlerinde çikolata tek çare olabiliyor anlarsınız beni.

Bir de aklıma şey geldi bugün.

Acaba gidip pilates cd leri alsam,yurtta falan yapsam her gün.
Bir yerimi de sakatlayabilirim gerçi.
Napıcam ben ya.
Fikri olan?

My lovely mom sent me a lot of chocolate with a lot of presents to my birthday.I ate one chocolate pocket for breakfast.Really i did.

So i want to cry when i did this.
I was the girl who lost 7-8 kilograms with very hard moments.
I was the girl who is the second name of "self-control".

But sometimes girls need chocolate you know me.

And today i think this.

What about buy a pilates cds and do pilates everyday?

But i can injury myself.
What can i do? 
Any idea ??


You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images