Warm.

12:21


Havalar ısınmaya başladı sonunda! 

Seni bilmem ama,güneş çıktığı zaman ben bütün mutsuzluklarımı unutuyorum,sanki bütün sorunlarımı çözüyorum bir anda.(güneş enerjisiyle çalışıyor olabilirim) 

Derslerin extrem derecede yoğun olması canımı çok sıksa da, artık bunu kabullenmeyi öğreniyorum.
Ama bir günde 2 laboratuvar dersinin ne demek olduğunu anlatmaya kelimelerim yetmiyor tabii ki .

At least,the weather is getting warm!
I don't know you,but I forget all my troubles when sun is become up,i solve all my problems suddenly.(i think,i am working with solar energy)

Althought my lessons are extremly hard,i started to settle for this.
But i cannot explain how hard to having 2 laboratory lessons in a day.



Bunlar da benden gelsin.Belki bi ara tarifini de paylaşırım,çünkü gerçekten ilk deneyimim olmasına rağmen fazla lezzetliydi :) (burda kendimi övdüm evet)

Mutlu haftalar.


And these are coming from my hands.May be i will share its recipe soon,cuz it was amazing although my first experience.(yes,i flattered myself here.)

Have a nice week!


You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images