Eau de parfum?

14:03



Bir parfüm sorunsalıyla karşı karşıyayım. VE bunu ben istedim. İyi oldu bana.

Tamam her şeyi baştan alıyorum.
Canım sıkkındı.
Mutlu olmak istedim.


Alışverişe gittim tabii ki normal olarak.

Giriş kapısının yanında tekin acar mağazasını gördüm.Bir bakıyim dedim yani yeni kokulara falan alırsam diye!


I'am in the perfume problematic.AND I want this.I deserve this.

OK,I'm start to beginning.
I was bored.
I wanted to be happy.


Of course,I went to shop.

I saw the perfume shop at the enterance of the shopping mall.I just wanted to look some perfumes for if I WILL buy some perfumes in the future!



2008 yılında bu kokuyu freeshopta görmüştüm.Ve kokuya aşık olmuştum.1 sene bu kokuyu düşünecek kadar hem de.
O zamanlar da yaşım küçük,böyle parfüm kullanmak falan tuhaf kaçıyordu biraz.

Sonra gel zaman git zaman,babam bir seyahatten dönerken "Sana ne alıyim kızım??" diye sorarak beni bu parfüme itti kendi elleriyle (!). 

O kadar seviyordum ki kokuyu,birkaç ay koklamaya bile kıyamadım.
Kullanmadım tabii ki bi' de.

İşte 2 senedi bu kokuyu kullanıyordum,gerçekten beni yansıttığını düşünürdüm hep,

Zaten reklam yüzü Agness Deyn olunca;


I saw this perfume in the freeshop at 2008.And I loved it.I thought it for a year!

I was a little teenage that time.So I couldn't buy a perfume like this,it was gonna be weird.

So,when the time come,my dad was coming back from trip and asked me "What do you want for present??"
 and he pushed me with his hands to this perfume.

I was using this for 2 years.I really think that perfume is reflect me. 

Besides, Agness Deyn was the face of advertising.



Benim için yaratıldığına karar kılmıştım.


Ama her güzel şeyin bir sonu vardır,biz de insanız,sıkıldık yani parfümden.

İşte bugünkü yolculuğumun giriş cümleleri böyleydi.


Tekin acara girdim,parfümden anlamayan bir görevli ile Burberry Body parfümünü almaya yönlendirildim.Çok da beğenmiştim kokuyu şuursuz gibi almadım yani.
Sonra orada Body'nin faturasını alırken hala içimde aradığım koku bu değil diyorudu bir ses.

İyi halt ediyordu gerçekten.

Geri döndüm kasadan,tabi ödedikten sonra dönmem de çok mantıklı oldu.
Burberry "The Beat" de kalmıştı aklım biraz ama onu da eskiden kullandığım için elim gitmiyordu.
Beni gören yardımsever görevli ısrar kıyamet 10 dk. beklememi kokunun yerleşince gerçekten ne kadar doğru bir karar vererek Body'yi aldığımı anlattı.

Çıktım gittim bi' kahve içtim,deli gibi Google'a "burberry body yorum","burberry body" yazarak arattırdım,her şeyi okudum.

Annemi aradım,oralardan kokuyu tarif etmeye çalıştım,kadıncağız da dinledi beni,kıyamam.(<3)

Sonra kalktım geri döndüm Tekin Acar'a.


Dedim ki arkadaş ben bunu istemiyorum değiştireceğim.
Başka bir bay eleman geldi "tabii olur değişelim"
-Benim aklımda The Beat kaldı ama ne yapsam bilemedim
-Beat çok güzeldir,ama size o tarzda bir koku daha önereceğim,ben şahsen bu kokuya aşığım.
-Aa öyle mi,bakalım bi'.


I agree to this perfume was created for me.

But everything has an end.I am human and I can bore.

So,this was the starting sentence of my day.

I directed the "Burberry Body" from the saleswomen who don't understanding-perfume.
When i was paying the perfumes cost,some voice inside me is saying me " this smell is not for you"

I turned back to shop,but i payed the perfume ( where is my mind?!)

I walk in the shop again,and smell somethings again.
Saleswomen persuaded me to wait 15 min. and this smell going to be good.

I said OK then.

I went to Starbucks,get a coffee,write "burberry body comments" on Google and read every pages.

I called my mom,tried to told the perfume,she listened me (<3),sweetheart!

Then I back to the shop.

But I bought a different perfume,this wasn't on my mind!


Ve beni "Ange eu Démon" ile tanıştırdı.


Kokudan gerçekten çok etkilendim.

Nasıl oldu ne ara oldu anlamadım.
Bir baktım kasadayım,değişim faturasına isim soyisim,telefon numarası yazıyorum.

Other salesman introduced me to " Ange eu Démon".

I really impressed to this perfume.

I don't know what happened but i just realized that i was at the desk for pay this.

   

Ama hala kararsızım,koku biraz ağır,yani 30 yaşında biri için çok ideal ama bana olmadı gibi.
Ama inanılmaz kalıcı.

Gerçekten çok yoruldum bu parfüm konusu sakız gibi uzadı bir günümü yedi, beni de deli etti.
Eğer bu parfüm hakkında bir bilgin varsa paylaş da yol yakınken anneme hediye edeyim bari.



Siz siz olun ne alacağınızı bilmeden kozmetik mağazalarına uğramayın.

Değiştiririm tekrar diye paketini açmamıştım ama annemden azarı işitince açtım.

Düşünceden düşünceye atlamışım resmen iç sesimi yazmışım saçma olmuş ama neyse artık.



Niye böyle oldu ya aslında mutlu olmak için almıştım bunu?! 

But i'm still confused.This smell is good for women which is 30-40 years old.
But not for me i guess.

But it's incredibely permament. 



I really bored this perfume something. 

If you have any idea of this perfume,please tell me.

This is my personal advice:if you don't know what you gonna buy,don't go perfume shop.It will be ridiculous.

Why is it happened like this?! I bought it for be happy!

You Might Also Like

0 yorum

Labels

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sample Text

Label

Label

Followers

Label

Categories

Search This Blog

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images